سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شگفتم از آن که نومید است و آمرزش خواستن تواند . [نهج البلاغه]
مدیریت فنآوری اطلاعات - پایگاه مقالات علمی مدیریت
  • پست الکترونیک
  • پارسی یار
  •  RSS 
  • بانک مقالات موضوع بندی شده
  • درباره مدیر پایگاه
  • عنوان مقاله: بررسی کارکردهای هوشمندسازی مقاصد گردشگری در توسعه گردشگری الکترونیکی درشهرستان تبریز

    مولفین: دکتر روح الله تولایی (عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی) نسیم حسین زاده نصرتی (نویسنده مسئولnasim2hosseinzadeh@ucna.ac.ir)

    و حسین نازک تبار

    موضوع: مدیریت گردشگری / مدیریت فناوری اطلاعات

    سال انتشار(میلادی): 2018

    وضعیت: تمام متن

    منبع: مدرسه مدیریت شهید بهشتی www.mgtschool.ir

    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com

    چکیده:

    امروزه یکی از صنایعی که دربکارگیری فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی هوشمند پیشگام بوده است ، صنعت گردشگری می باشد. با توجه به توسعه هر چه بیشتر گردشگری خارجی درچندسال اخیر، سیستم های اطلاعاتی هوشمند می توانند نقش بسزایی را در توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری بخصوص گردشگری مجازی ایفا نمایند. از اینرو این پژوهش قصد دارد تا به بررسی کارکردهای هوشمندسازی مقاصد گردشگری در توسعه گردشگری الکترونیکی درشهرستان تبریز بپردازد. پژوهش حاضر پژوهشی کاربردی –توصیفی می باشد . 10 مولفه بعنوان کارکردهای هوشمندسازی مورد بررسی قرار می گیرند. جامعه آماری این پژوهش را مدیران رده میانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تبریز و نیز تنی چند از اساتید برتراین حوزه تشکیل می دهند. طی پرسشنامه  ایی  10 مولفهم به بررسی و تایید نمونه آماری رسیدند. جهت مشخص نمودن وضعیت کارکردهای هوشمندسازی مقاصد گردشگری در توسعه گردشگری الکترونیکی از روش میانگین استفاده گردید. و رتبه بندی مولفه ها با استفاده از تحلیل AHP صورت گرفت. نتایج اینگونه بدست آمد که از بین 10 مولفه بعنوان کارکردهای هوشمندسازی مقاصد گردشگری تحت عنوان ؛ پیش بینی آب و هوایی هوشمند، پیش بینی ترافیکی هوشمند، سیستم اطلاعات گردشگری هوشمند، سیستم، ایمنی هوشمند، محیط هوشمند، اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند، شهروندان هوشمند،روش زندگی هوشمندو مدیریت ادرای هوشمند به ترتیب سه مولفه پیش بینی آب و هوایی هوشمند ، پیش بینی ترافیکی هوشمندو سیستم اطلاعات گردشگری هوشمند بیشترین تاثیر را بر هوشمند سازی مقاصد می توانند داشته باشند.

    کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات . ارتباطات ، هوشمندسازی ، گردشگری الکترونیکی

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: پنج شنبه 97/7/12::: ساعت 9:26 صبح
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: ارزیابی چالشهای پیاده سازی سیستم های هوشمند مدیریت کسب و کار در سازمان (مطالعه موردی: شرکت مخابرات)
    مولفین: آتوسا آذری، سجاد شکوهیار و دکتر روح الله تولایی
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: دومین کنفرانس بین المللی چالشهای نوین در مدیریت و کسب و کار، اردبیل.
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: بسیاری از سازمانها برای استقرار و پیاده سازی هوش تجاری که در جهت پیشبرد و بهبود تصمیم گیری مورد استفاده قرار میگیرد، هزینه های زیادی را متقبل میشوند. پیاده سازی این سیستم های مدیریتی یک چالش، و سطح بندی و میزان کیفیت استقرار آنها، چالشی دیگر برای مدیریت است. در این مقاله  پس از بررسی و مقایسه معیارها و زیر معیارهای مختلف در راستای پیاده سازی هوش تجاری،  با اتکا بر مطالعات تطبیقی و نظر خبرگان مخابرات ، مدل مناسبی برای سنجش سطح آمادگی پیاده سازی هوش تجاری ارائه شود. این مدل در شش جنبه مختلف شامل " استراتژی و الزام هوش تجاری"،" تکنولوژی اطلاعات"، "حمایت مدیران"، "همسویی کسب و کار و فناوری اطلاعات"، "منابع انسانی" و "تعریف درست نیازمندی ها " مورد بررسی قرار میگیرد. دراین تحقیق سعی شده است پس از بررسی مدلهای ارائه شده ارزیابی زیرساختهای پیاده سازی هوش تجاری وبا در نظر گرفتن اهم چالشهای پیاده سازی BI  و بررسی دلایل شکست این پروژه در سازمانها، مولفه های موثر تفکیک شود. لذا درارزیابی چالشهای مواجه در پیاده سازی سیستم های مدیریت، سازمانها را یاری میکند تا در قدم اول جایگاه خود را قبل از پیاده سازی سیستم های مدیریت هوش تجاری مشخص کرده و میزان آمادگی سازمان برای استقرار سیستمها سنجیده گردد. سپس مقدمات و نیازهای قدم بعدی برای عملیاتی شدن در سازمان را دریابند. این مدل به سازمان در طراحی، خرید و پیاده سازی سیستم ها و نرم افزارها به منظور پشتیبانی تصمیم بهتر در تمامی سطوح و مقابله با چالشهای پیش رو کمک می نماید.    
    واژه های کلیدی:  هوش تجاری (BI)، فناوری اطلاعات (IT)، پشتیبانی تصمیم، مدل سنجش.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: سه شنبه 95/2/7::: ساعت 11:49 صبح
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: ارزیابی اثر ابعاد هوش هیجانی بر مدیریت رسانه های اجتماعی
    مولفین: شهربانو تاج میری گندایی، روح الله تولایی و محمد تاج میری گندایی
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار (میلادی): 2016
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه، 3 دی 1394.
    تهیه و تنظیم: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: در عصر اطلاعات، همگام با پیشرفت سریع فناوری و نیاز به کسب اطلاعات در دسترس و به هنگام، استفاده از رسانه های اجتماعی امری بدیهی است. ورود انسان ها به انواع رسانه های اجتماعی نظیر شبکه های اجتماعی اینترنتی و عضویت در آن ها، وبلاگ ها، فروم ها و... سبک زندگی انسان را تغییر داده است. عدم تعادل در زندگی حقیقی و فعالیت های روزمره با زندگی مجازی در رسانه های اجتماعی برخی از افراد بویژه جوانان، موجب برهم خوردن توازن زندگی حقیقی شده است. هدف این پژوهش، ارزیابی اثر ابعاد هوش هیجانی بر مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد. پژوهش حاضر از نظر نوع هدف کاربردی بوده و از نظر روش اجرا توصیفی-تحلیلی است.همچنین روش گردآوری داده ها، مطالعات کتابخانه ای و میدانی می باشد. بررسی ها نشان می دهد با تقویت ابعاد هوش هیجانی در اشخاص که حدود 80 درصد از موفقیت های انسان را شامل می شود، بر لزوم کنترل و تعادل استفاده از رسانه های اجتماعی می توان موثر بود و از وابستگی بیش از حد به آنها، جلوگیری نمود.با هوش هیجانی بالا، شخص می تواند انگیزه اش را حفظ نماید. در مراودات و شرایط گوناگون، خویش را کنترل نموده و عملکردهای خود و روابط خود با دیگران را مدیریت نماید.
    کلمات کلیدی: عصر اطلاعات، هوش هیجانی، رسانه های اجتماعی، شبکه های اینترنتی، تعادل سازی.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: شنبه 94/10/19::: ساعت 7:43 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: سیستم برنامه ریزی منابع سازمان و ملاحظات پیاده سازی آن در سازمان
    مولف: سید یوسف اکبری نسب (کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، yousefakbarinasab@ymail.com)
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار (میلادی): 2015
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار: پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    تهیه و تنظیم: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: سیستم برنامه ریزی منابع سازمان به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی های مدیریت سازمان مستلزم استفاده از سیستم های اطلاعاتی پیچیده ای از لحاظ مدل و تکنولوژی است. این سیستم حاصل سال ها تجربه می باشد که به دلیل بهبود مستمر در تکنیک های موجود در مدیریت سازمان ها و توسعه فناوری اطلاعات، روند تکاملی خود را طی کرده است و نتیجه این تجربه طولانی، به وجود آمدن فرآیندهای برتر در سیستم برنامه ریزی منابع سازمان می باشد. این سیستم یکپارچه با ایجاد زنجیره ای یکپارچه بین کلیه واحدها و بخش های یک سازمان ضامن افزایش کارایی هر یک از این بخش ها خواهد بود. در این نوشتار ضمن معرفی این سیستم، ملاحظات پیاده سازی آن نیز تشریح می گردد.
    واژگان کلیدی: سیستم برنامه ریزی منابع سازمان، مهندسی مجدد، متدولوژی، سازمان.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: شنبه 94/3/16::: ساعت 7:1 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: بررسی راه های امنیت شبکه های اینترنتی بانکی از طریق روشهای فازی
    مولفین: دکتر قاسم فرجپور خاناپشتانی و مهدیه توسلی (دانشجوی ‌کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ، دانشگاه آزاداسلامی واحدپرند، Mahdieh.tavassoli@gmail.com)
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار (میلادی): 2015
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار:  پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    تهیه و تنظیم:  ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: یکی از مهمترین موانع برای استفاده از بانکداری اینترنتی عدم امنیت تراکنشها و برخی سوءاستفاده ها در مسیر انجام مبادلات مالی است.به همین دلیل جلوگیری از نفوذ غیرمجاز و تشخیص جرم از مسائل مهم در مؤسسات مالی وبانکهاست . طرح احراز هویت امن و کارآمد یک مسئله بسیار مهم با توسعه فن آوری های شبکه بوده است. امنیت داده ها یک موضوع مهم در سناریو فعلی بانکی است. عملیات مالی امن و محرمانه است وباید آن را با امنیت بالا در هنگام برقراری ارتباط ارسال کرد. در این کار امنیت ارتباطات مورد بحث است. ارزیابی عملکرد بانک ها به نتایج مهمی برای بستانکاران، سرمایه گذاران و سهامداران و تعیین قابلیت های بانک ها برای رقابت در این بخش  تبدیل شده است و دارای اهمیت حیاتی برای توسعه این بخش است.
    کلمات کلیدی: بانکداری اینترنتی، رفتار مشکوک،تشخیص الگو، نظریة فازی ، احراز هویت، سیستم های توزیع شده، فیشینگ ،داده کاوی فازی

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: یکشنبه 93/11/12::: ساعت 11:0 صبح
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: مطالعه اهمیت و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
    مولفین: محمود درودچی و نوید نیک مهر
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار (میلادی): 2014
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار:  مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیک، تهران: سوم و چهارم آذر 1386 
    تهیه و تنظیم:  پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: پیشرفت های گوناگون در توانمندیهای فناوری اطلاعات ، چهره صنعت را نسبت به دهه گذشته به سرعت متحول ساخته است. اتخاذ و اجرای فناوری اطلاعات یکی از روش هایی است که شخصیت رقابتی متمایزی به شرکت ها و زنجیره تامین اعمال می نماید. پذیرش فناوری اطلاعات و اجرای کارآمد آن می تواند همکاری بین اعضا زنجیره تامین را از طریق انتقال و توزیع سریع اطلاعات دقیق و بکارگیری سیستم های اطلاعاتی بهبود بخشد و باعث افزایش کارآیی زنجیره تامین گردد. هدف اصلی نویسندگان در این مقاله ، بررسی اثرات و کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و نیز ارائه عوامل موثر در پذیرش فناوری اطلاعات می باشد. به علاوه برای درک بهتر موضوع ، نگاهی نیز به اهمیت و نقش اطلاعات در زنجیره تامین و ویژگی های زنجیره تامین با رویکرد جریان اطلاعات انداخته شده است. مطالعات انجام شده بیانگر تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود پاسخگویی، توزیع و انتقال اطلاعات، کارآیی زنجیره و ارتقاء همکاری در دو بعد داخلی و خارجی، جلوگیری از پدید آمدن اثر شلاق چرمی و توسعه کانالهای فروش می باشد. همچنین کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین با دو رویکرد تکنولوژی و سیستم های اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است. در ضمن مطالعات نشان داده اند که عواملی از قبیل وسعت سازمان، میزان موفقیت، عدم اطمینان و فشار دیگر شرکاء زنجیره و ... نقش بسزایی در پذیرش فناوری اطلاعات دارند.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 93/9/10::: ساعت 8:10 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: طراحی و پیاده سازی مدل مرجع پس‌نگری برای شناسایی عوامل کلیدی موفقیت(CSF) خدمات دولت الکترونیکی در ایران
    مولفین: دکتر فاطمه ثقفی ؛ دکتر علی رضا علی احمدی؛ دکتر سید سپهر قاضی نوری و منصوره حورعلی
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار (میلادی): 2014
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار:  فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات راهبردی جهانی شدن، دوره 5، شماره 14، بهار 1393، صفحه 205-240  
    تهیه و تنظیم:  پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: در عصر دانایی، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت یا CSF، یکی از مهمترین فعالیتها در حوزة مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی[2] است. شناسایی هر چه دقیقتر عوامل کلیدی، مهمترین عامل در اندازه گیری موفقیت به شمار می رود. مرور روشهای قبلی برای استخراج CSF با بررسی مقالات ده سال اخیر انجام شده، که از میان این روشها، چارچوب مرجع پس‌نگری با در نظر گرفتن تأثیرات متقابل بین عوامل، به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده است. چارچوب فوق نه تنها عوامل کلیدی موفقیت را شناسایی میکند، بلکه اثرهای متقابل آنها را در نظر گرفته و آن¬ها را رتبه بندی نیز نماید، و زمینة تهیة سناریوهای ممکن و محتمل برای آیندة دولت الکترونیک در ایران تا افق 1404 را فراهم می¬آورد. این امر میتواند در تعیین میزان سرمایه-گذاری روی آنها نیز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه، سه گام اول مدل فوق که منتهی به شناخت عوامل کلیدی موفقیت میشود، برای اولین بار در یک مطالعة موردی مدل مرجع پس‌نگری برای حوزة دولت الکترونیکی ارائه میشود.
    کلیدواژگان: پس‌نگری؛ دولت الکترونیک؛ عوامل کلیدی موفقیت؛ تحلیل اثرات متقابل

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: سه شنبه 93/8/27::: ساعت 7:25 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: سیستم هوشمند برای مدیریت امنیت اطلاعات: مسائل مربوط به طراحی و معماری
    مترجم: محمد فیض (کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)
    موضوع: مقالات ترجمه شده / مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار(میلادی): 2013
    وضعیت: تمام متن
    منبع: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.system.parsiblog.com
    منبع انتشار اصل مقاله: Issues in Informing Science and Information Technology Volume 4, 2007
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com     
    چکیده: محدودیت های هر فناوری امنیتی به همراه رشد فشار حملات سایبر، نیاز به وجود مدیریت امنیت اطلاعات را ضروری ساخته و باعث افزایش فعالیت هایی می شود که بوسیله قسمت های از  شبکه اجرایی و کارکنان امنیتی انجام می گیرد. بنابراین نیاز برای افزایش مکانیزم های ویرایش خودکار و گزارش های هوشمند برای اعتماد به سایبر وجود دارد. سیستم های هوشمند سیستم های محاسباتی خودکار بر مبنای روشهای هوشمند هستند که از مراقبت پیوسته و کنترل کردن فعالیت ها حمایت می کنند. هوش باعث پیشرفت توانایی فردی برای تصمیم گیری بهتر می باشد. این تحقیق، ساختار مفروض یک سیستم هوشمند برای مدیریت امنیت اطلاعات (ISISM) را نشان می دهد. هدف از این سیستم بهبود بخشیدن به فرایندهای مدیریت امنیت مثل مراقبت کردن، کنترل و تصمیم گیری در ابعاد موثر می باشد که بالاتر از متخصصین در سیستم امنیتی قرار دارد و مکانیزم هایی را فراهم می کند تا باعث تقویت ساختار فعال دانش و آگاهی در مورد تهـــــــــــدیدات، سیاست ها، فرآیندها و خــــــــــطرات شود. ما به مسائل مربوط به نیازها و طراحی برای اجزای اصلی سیستم هوشمند تمرکز می کنیم.
    واژگان کلیدی: مدیریت امنیت اطلاعات، امنیت سایبر، سیستم هوشمند، معماری، کنترل بر مبنای عامل


     دانلود متن اصلی مقاله
    دانلود متن کامل ترجمه مقاله

    متن ترجمه مقاله

    روح الله تولّایی ::: پنج شنبه 91/12/17::: ساعت 4:45 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: بررسی تکنولوژی WiMax
    مولف: منصور غلامی گماری (عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت)
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار(میلادی): 2013
    وضعیت: تمام متن
    منبع: دومین همایش فن آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com    
    چکیده: برای انتقال اطلاعات ، نیاز به رسانه انتقال و سیستم انتقال می باشد. رسانه های انتقال اجزاء فیزیکی می باشند که انتقال اطلاعات در آنها صورت می گیرد و عبارتند از زوج سیم بهم تابیده، کابل کواکس، فیبر نوری و مخابرات بی سیم.  وجود منابع طبیعی از قبیل کوه، جنگل، هزینه های بالای کابل کشی در بعضی مناطق ، سختی و گاه ناممکن بودن کابل کشی در مناطق دور افتاده و همچنین نیاز به استفاده از اینترنت برای افرادی که دائما در حال جابجا شدن هستند باعث شده امروزه کاربران بسوی شبکه های بی سیم سوق پیدا کنند. در حالی که تکنولوژی Wi-Fi(802.11a,b and g) شبکه های محلی را تحت پوشش قرار می دهد، Wimax  شبکه های بزرگتر و مناطق روستایی را تحت پوشش قرار می دهد.  Wimax(WorldWide Interroperability for Microware Access ) می تواند اتصال شبکه شهری را با سرعت حداکثر 75 Mbps فراهم کند. این استاندارد با نام IEEE 802.16  شناخته می شود . این استاندارد عملا توانایی Wi-Fi  را زیر سئوال برده است. Wimax  باعث ایجاد ارتباطات بی سیم اینترنتی با پهنای باند بالا با سرعتی نزدیک به  Wi-Fi که محدودیت های آن را هم ندارد یعنی تا فواصل بالای حدود 50 کیلومتر را هم پشتیبانی    می کند.
    کلمات کلیدی: شبکه های بی سیم،شبکه های کابلی،  فرکانس رادیوئی(RF  )، دستگاه مرکزی(Ap-Access point  )

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: پنج شنبه 91/12/17::: ساعت 4:23 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: مدیریت و درک کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
    مترجم: ضیاء الدین
    موضوع: مقالات ترجمه شده / مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار(میلادی): 2013
    وضعیت: تمام متن
    منبع: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.system.parsiblog.com
    منبع انتشار اصل مقاله: Journal of Business Research 62 (2009) 876–882
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com     
    چکیده: این تحقیق به بررسی میزان شناخت سرویس دهندگان و مرجعان آن از IT می پردازد. سرویس های فناوری اطلاعات نیازمند سرمایه گذاری زیادی هستند تا بتوان کارایی آن هارا افزایش داد وآنهارا تحلیل کرد.(Jiang et al,2000) در این تحقیق برای انجام این بررسی از ابزارSERVPERT مدل SERVQUAL استفاده شد. این تحقیق در بانک برزیل انجام شد و در این تحقیق میزان شناخت مراجعان و سرویس دهندگان از IT بررسی شد. یافته های بدست آمده نشان دهند? افزایش کیفیت سرویس های IT به لحاظ چشم انداز استراتژیک هستند مخصوصاً در ابعاد ملموس بودن ،دقت، پاسخگویی، تضمین و همدلی در این بررسی پیشرفت هایی در زمینه مدلSERVQUAL نشان داده شده است.

     دانلود متن اصلی مقاله
    دانلود متن کامل ترجمه مقاله

    متن ترجمه مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 91/11/23::: ساعت 12:5 صبح
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

       1   2   3   4   5   >>   >
    ..::""بسم الله الرحمن الرحیم""::.. ««لکل شی‏ء زکاه و زکاه العلم نشره»» به جامع ترین پایگاه موضوعی مقالات علمی مدیریت خوش آمدید. این پایگاه دارای بیش از 7000عضو پژوهشگر و دانشجوی مدیریت می باشد.

    > پایگاه مقالات علمی مدیریت<<
    مدیریت فنآوری اطلاعات - پایگاه مقالات علمی مدیریت

    بانک موضوع بندی شده مقالات علمی مدیریت
    مدیریت دانش
    مدیریت راهبردی
    مدیریت کیفیت
    مدیریت اسلامی
    مدیریت جهادی
    مدیریت فنآوری اطلاعات
    مدیریت منابع انسانی
    مدیریت پروژه
    مدیریت بهره وری
    مدیریت بحران
    خلاقیت و نوآوری
    بازاریابی و CRM
    مدیریت زنجیره تامین
    مدیریت تولید و عملیات
    مهندسی ارزش
    مدیریت اقتصادی و مالی
    مدیریت مشارکتی
    مدیریت آموزشی
    مدیریت کارآفرینی
    مدیریت زمان
    مدیریت تغییر
    مدیریت بازرگانی
    مدیریت استعدادها
    مدیریت توسعه
    مدیریت ریسک
    آینده پژوهی
    ارزیابی عملکرد
    مبانی سازمان ومدیریت
    مفاهیم نوین در سازمانها
    حسابرسی و حسابداری
    تصمیم گیری و تصمیم سازی
    ساختار و معماری سازمانی
    جنبش نرم افزاری تولید علم
    تعالی و بالندگی سازمانی
    مدیریت شهری
    اقتصاد مهندسی
    توانمندسازی
    تئوری فازی
    انگیزش
    رهبری
    مهندسی مجدد
    مهندسی سیستم ها
    فرهنگ و جو سازمانی
    سازمانهای یادگیرنده
    شبکه های عصبی
    اخلاق در سازمان
    مدیریت فناوری
    مدیریت عملکرد
    مدیریت بومی
    مقالات ترجمه شده
    مقالات روح الله تولایی
    مورد کاوی
    مدیریت R & D
    مدیریت دولتی
    برنامه ریزی
    رفتار سازمانی
    مدیریت صنعتی
    بودجه بندی
    مدیریت خدمات
    تعاونی ها
    الگوبرداری
    مشاوره مدیریت
    طرح تجاری
    شرکتهای مادر
    برنامه ریزی
    قیمتگذاری
    هزینه یابی
    شبیه سازی
    سلامت اداری
    تجارت الکترونیک
    بنگاه های کوچک و متوسط
    مدیریت ایمنی و بهداشت
    تئوری پردازی درمدیریت
    خصوصی سازی
    هوش هیجانی
    سازمان ها چابک
    سازمانهای مجازی
    مدیریت فرهنگی
    مدیریت گردشگری
    عدالت سازمانی
    روش شناسی تحقیق
    پرسشنامه های مدیریتی
    مدیریت مذاکره
    آرشیو
    متن کامل جزوات درسی
    دانلود کتاب های مدیریت
    آدرس دانشگاههای جهان
    KnowledgeManagement
    Strategic Management
    Marketing

    >> پایگاه دانشگاهی دکتر تولایی <<


    >>جستجو در پایگاه<<

    >>اشتراک در خبرنامه پایگاه<<
     


    >> درباره مدیریت پایگاه <<
    مدیریت فنآوری اطلاعات - پایگاه مقالات علمی مدیریت
    روح الله تولّایی
    ..::""بسم الله الرحمن الرحیم""::.. ««لکل شی‏ء زکات و زکات العلم نشره»» - دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت تولید و عملیات دانشگاه علامه طباطبائی و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق علیه السلام هستم. پس از سال ها پریشانی از " فقدان استراتژی کلان علمی" که خود مانع بزرگی سر راه بسیاری از تدابیر کلانِ بخشی محسوب می شد، هم اکنون با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران مبنای ارزشمندی است که بر اساس آن بتوان برای تعیین تکلیف بسیاری از تصمیمات و امور بر زمین مانده چاره اندیشی کرد. در ابتدای این چشم انداز آمده است : " ایران کشوری است با جایگاه اول علمی ، اقتصادی، ..." مشاهده می شود که کسب جایگاه نخست در حوزه های علم و دانش، آرمان مقدم کشورمان می باشد. این حقیقت، ضرورت هدایت دغدغه خاطرها و اراده ها و توانمندی ها به سوی کسب چنین جایگاهی را روشن می سازد. جهت دستیابی به این چشم انداز، برنامه ریزی ها، تصمیم گیری ها، تدارک ساز وکارهای متناسب و اولویت بندی آن ها، تعاملات و تقسیم کارها و ... جزء اصول و مبانی پیشرفت و توسعه تلقی می شوند. اولین گامی که جهت توسعه دادن مرزهای علم باید طی کرد، یادگیری حدود مرزهای علم می باشد. بر این اساس اینجانب به همراه تعدادی از دوستانم در دانشگاه امام صادق(ع) و دیگر دانشگاه ها جهت ایجاد یک حرکت علمی و ایفای نقش در جنبش نرم افزاری تولید علم بوسیله معرفی سرحد مرزهای علم و دانش ، اقدام به راه اندازی "پایگاه مقالات علمی مدیریت" نمودیم. هم اکنون این پایگاه بیش از 4200 عضو پژوهشگر و دانشجوی مدیریت دارد و مشتاق دریافت مقالات علمی مخاطبین فرهیخته خود می باشد. کلیه پژوهشگران ارجمند میتوانند جهت ارسال مقالات خود و یا مشاوره رایگان از طریق پست الکترونیک tavallaee.r@gmail.com مکاتبه نمایند.

    الکسا


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینکهای پایگاه مقالات علمی مدیریت<<